نظرات کاربران درباره هیوندای سانتافه

کاربر 1: این دومین سانتافه من است. من بر این باور بودم که هیوندای واقعا کار خود را به درستی انجام می دهد، همیشه مطمئن و راحت است. همسرم دارای بنز c300 است و می گوید که سانتافه جدید به راحتی اتومبیلش است. 2.0 توربو دارای تاخیر است اما برخلاف دیگران که می گویند همیشه تاخیر دارد باید بگویم که حاضرم شرط ببندم که هرگز سوار اتومبیل توربو نشده اند.

کاربر 2: یک SUV با کیفیت و عالی. فقط یک ماه وقت داشت و یک دوره کوتاه مدت بزرگ را گویا تجربه کرده بود. بسیار قدرتمند. به شدت تحت تاثیر موتور پایه قرار دارد. نمیتوان سرعت را حتی در شیب جزئی نگه داشت، قطا در خروجی های با شیب اصلا امکانش وجود ندارد. به دلیل کمبود برق، سر و صدای موتور در کابین بسیار بلند است. اگر دوباره قرار بود برای خرید تصمیم بگیرم احتمالا تیپ توربو این خودرو را خریداری میکردم. به غیر از این موضوع، ویژگی هایی که فروشنده برای این خودرو گفت کارآمد نبود البته هشدار ایمیل آزار دهنده ای که هربار خودرو را در پارکینگ پارک میکنم و میگوید که قفل آن باز نشده است می گوید که آنقدرها هم خودروی بدی نیست. توجه داشته باشید که خدمات مشتری هیوندای هنگام تلاش برای خاموش کردن هشدارها و کتابچه راهنما برای صاحبات خودرو، فاقد ارزش است. و در آخر مصرف سوخت آن از حد انتظار بسیار بهتر است.

کاربر 3: من به خاطر نوه هایم مجبور شدم که یک SUV خریداری کنم و خودروی قبلی خودم Genesis G-80 بود. من هرگز فکر نمیکردم که SUV پیدا کنم که همه ی تکنولوژی های جنسیس بلکه بیشتر هم داشته باشد. واقعا شبیه یک ماشین مسابقه است و با AWD گویا همراه با نسیم به ساحل می روید. لازم نیست صدها متری را به ساحل منتقل کنم. سواری این ماشین بسیار خوب است که من آن را با مارک جنسیس رتبه بندی می کنم. هرگز از خرید آن پشیمان نمیشود.

کاربر 4: من عاشق عاشق عاشق این ماشینم. کابین راحت، صندلی های مناسب. من عاشق روندن این ماشین هستم. موتور پایه این ماشین بسیار برای من مناسب است. ویژگی های عالی برای این قیمت دارد. هرچقدر بیشتر رانندگی میکنم بیشتر دوستش میدارم. اصلا از خرید آن پشیمان نیستم.

کاربر 5: من بیشتر ویژگی های هیوندای سانتافه را دوست دارم اما وقتی پدال گاز را فشار میدهد، به هنگام شتاب کمی تاخیر وجود دارد. احساس من این است که موتور متوقف شده و برای من بسیار ناخوشایند است. من این مورد را در اینترنت سرچ کردم و متوجه شدم که بارها و بارها در طول سالها ذکر شده است که مانع از خرید این خودرو می شود.

منبع: سایت edmunds

Comments