نظرات کاربران درباره ی هیوندای سانتافه

کاربر 1: ما هیوندای سانتافه مدل Limited توربو همراه با AWD داریم. با توجه به ویژگی هایی که این خودرو دارد از نظر من قیمت بی نظیر است و رانندگی با این خودرو بسیار راحت و سرگرم کننده است.  دکمه shifting میتوانست کمی نرم تر باشد و این تنها شکایت جزئی من است. این مدل از هیوندای سانتافه 2020 در رتبه بندی ایمنی در بالاترین حد ممکن بود که برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد. من عاشق حالت هایی هستم که هنگام رانندگی میتوانم انتخاب کنم. انتخاب حالت اسپرت به هنگام رانندگی، شتاب سریع را آسان میکند و همیشه باعث لبخند رضایت ما میشود!

کاربر2: رانندگی با خودروهای SUV مثل رویا میماند، موتور خوبی دارند، وقتی داخل خودرو مینشینید هیچ صدایی از بیرون شنیده نمیشود، چراغ های جلو روشنایی دارند که در رانندگی بسیار کمک کننده است. من همه ی برندهای دیگر را چک کرده ام و میگویم که این برند، برنده است. واقعا شبیه رویای رانندگی است. من قصد داشتم برای ایمنی بیشتر Subaru دیگری بخرم اما ایمنی این خودرو بیشتر است. هرگز از این SUV عقب نمانید. من عاشق سانتافه ام هستم.

کاربر 3: هیوندای سانتافه 2020 خوشبختانه بسیاری از انتظارات من از یک خودرو را براورده کرده است. من نهایتا مدل SEL را خریداری کردم اما به جای AWD، از FWD گرفتم. من شخصا احساس کردم پولی که برای AWD قرار است بدهم حتی با توجه به تمام ویژگی های اضافی که خودرو دارد بیشتر از خدماتی است که در اختیار قرار میدهد و صادقانه بگویم هدر دادن پول برای نیازها و انتظارات من از خودرو بود و حالا از FWD راضی هستم. طراحی داخلی هیوندای سانتافه 2020 بسیار جذاب است. به نظر می رسد که جنس لوازم استفاده شده در طراحی داخلی با کیفیت و بادوام است اما من کمی مضطرب هستم که ببینم چگونه مقابل بچه ها و سگ من مقاومت میکند. این سرویس سه ساله Bluelink به معنای واقعی کلمه بی نظیر است و نمیتوانست زمان بهتری برای ما باشد که بعد از دوروز رانندگی که یک طوفان یخی به همراه برف داشتیم توانستیم در خانه گرم بمانیم. و از راه دور این وسیله نقلیه جدید را کنترل کنیم با استفاده از این سیستم هیچ زمانی یخ روی شیشه اتومبیل ننشست و داخل خودرو گرم و خوب ماند و هر زمان آماده حرکت بود.

کاربر 4: سانتافه سنسورهای جلو برای پارکینگ ندارد.من فقط حدود 200 مایل با این خودرو پیموده ام و امیدوارم مسافت پیموده شده بهبود یابد.

منبع سایت edmunds

Comments