نظرات کاربران درباره هیوندای سانتافه 2019

کاربر 1: از ویژگی های ایمنی ، صفحه نمایش بالا به طور کامل بزرگ است، همیشه می توانید بدون اینکه چشمان خود را از جاده دور کنید محدودیت سرعت و سرعت خود را بدانید. صفحه نمایش هشت اینچی navigation برای استفاده با دستور صوتی نیز استفاده می شود. این ماشین دارای بسیاری از ویژگی های راحت و امن و صندلی های خنک کننده و ... می باشد که در واقع لیست بلند بالایی است. و البته اگه بخواهیم درباره ی قیمت این خودرو صحبت کنیم باید بگویم نسبت به امکانت موجود این خودرو دارای کمترین قیمت است. نکته ای که میخواهم به آن اشاره کنم این است که وقتی Auto stop را استفاده میکنم در ابتدا موتور به طور ترسناکی متوقف شده اما من اکنون یاد گرفته ام که چطوری از آن استفاده کنم و چه زمانی مثلا ترافیک سنگین شهربروم. بعد از گذشت نزدیک به یک ماه من هنوز در مورد برخی از ویژگی های این خودرو در حال آموختن هستم. فضای داخلی این خودرو بسیار راحت است و به نظر می رسد که پیشرانه ها نسبت به خودروی قبلی من که تویوتا Sienna بود ارگونومیک تر می باشد. سانتافه با کم کردن تفاوت انتخاب مار ا برای خرید یک خودروی مناسب آسان کرده است ما قبلا یک سانتافه داشتیم که پنج سال خدمات پس از فروش و ضمانت عالی داشت. و ضمانت کارخانه 60000 مایل به مدت پنج سال موجب صرفه جویی در آرامش ذهن و پول می شود و نیازی به دریافت ضمانت طولانی در مورد آن سه سال و 36000 پیشنهاد معمولی از اکثر تولید کنندگان دیگر ندارد.

کاربر 2: اکنون مدت پنج روز است که خودروی سانتافه SEL 2.4 را خریداری کرده ام هنوز هم در حال یادگیری تمام ویژگی ها و کنترل های این خودرو هستم. موتور 2.4 باری نیازهای رانندگی ما بسیار مناسب است.در هنگام رسیدن به سرعت بسیار نرم و آرام و بی صدا است، همچنین یکی دیگر از موارد سواری راحت و ایمن و بی سر و صدا بودن این وسیله نقلیه است. ما فکر می کنیم این SUV یک معامله پر سود برای ما بوده است وقتی ما آن را به طور کلی با چند مورد دیگر مقایسه کردیم. عاشق هر دو طراحی بیرونی و داخلی این خودرو می شوید. همه مدل جدید خودرو هیوندای سانتافه 2019 به هر کسی توصیه میشود. ضمانت عالی یکی دیگر از بزرگترین موارد برای آرامش خاطر است. دیروز من 50 مایل سوار این خودرو شدم و به طور متوسط 31.2 MPG مصرف کردم، ما اصلا نمیتوانستیم بیشتر از این از خرید خود خوشحال باشیم.

منبع سایت edmunds

Comments