نظرات کاربران درباره ی هیوندای سانتافه 2020

کاربر 1: هفته گذشته این خودرو را خریداری کردم و تاکنون بسیار راضی هستم. راحت و ساکت است خوب کار میکند و قدرت زیادی دارد. اکترونیک آن فوق العاده است. فاقد سنسورهای جلویی است مانند ماشین دیگر من، اما با دوربین ها به سنسورهای دیگر نیاز نیست. سیستم کنترل آب و هوا به خوبی کار میکند و حتی صندلی های عقب به خوبی خنک میشود. میزان مصرف آن میتوانست بهتر باشد اما این ماشین جایگزین وانت F150 4x4 شده و بسیار از آن بهتر است. تنها پیشرفتیکه دوست دارم موتور هیبریدی است.

کاربر 2: این اولین هیوندای من است و مرا ناامید نمیکند. منحصر به فردی سانتافه 2020 بیش از همه ی انتظارات من است. دوربین های این ماشین میتواند 360 درجه را به شما نمایش دهد و با فشار یک دکمه روی کنسول میتوانید دوربین جلو را برای پارک  کردن روشن کنید. مصرف بنزین آن بهتر از تبلیغاتش است. سرعت من در شهر 20 و 30 در 75 مایل بر ساعت در بزرگراه ها است. من اولین سفر طولانی خود را انجام دادم ( 800 مایل بر 12 ساعت) و صندلی های خنک ماننده یک نجات دهنده هستند، بسیار راحت.

کاربر3: تابه حال فقط یک سانتافه خریداری کرده ام. این ماشین آرام و راحت است. وسایل نقلیه هیوندایی اعتباری را که شایسته آن هستند، دریافت نمیکنند. شما قطعا ارزش بیشتری نسبت به آنچه که پرداخت میکنید، دریافت میکنید. برای رفتن به آنجا و گرفتن یک تست رانندگی صبر نکنید!

کاربر4: من اطمینان داشتم که این اتومبیلی است که ما قطعا میخواهیم. سپس بعد از آزمایش کردن فهمیدیم که دارای محدودیت 2.0 Turbo با AWD است. همه چیز عالی بود تا اینکه بعد از چراغ راهنمایی در خیابان شلوغی روی شتاب دهنده حرکت کردیم. یک تاخیر کاملا سه ثانیه ای وجود دارد حتی اگر شتاب دهنده را قبل از حرکت اتوموبیل تا انتها فشار دهید. من و همسرم هردو بارها و بارها آن را امتحان کردیم زیرا نیمتوانستیم باور کنیم که چقدر بی پاسخ بود و جواب نمیداد. به اعتقاد بنده واقعا ناامن است. فروشنده ای که صاحب ماشین بود، این مشکل را تایید کرد و حتی سعی در ترغیب ما برای خرید خودرو نکرد و گفت میداند که این مشکل را دارد.

کاربر 5: وسیله نقلیه ای زیبا، برخوردار از فضای زیبا راحت و فضای مناسب برای بار و راننده و مسافر است.

منبع سایت: edmunds

Comments