رانندگی و چگونگی خودرو در جاده


امروز در رابطه با رانندگی هیوندای سانتافه 2020 در جاده صحبت میکنیم:
در بازارهای دیگر، هیوندای انتخاب بین دو دیزل و یک موتور بنزینی را ارائه میدهد. به زودی هیوندای قصد دارد که یک نسخه هیبریدی کامل به مجموعه خود اضافه کند و نسخه هیبریدی را ب این محدوده متصل کند تا میانگین CO2 تولیدی کاهش یابد. CRDI که 2.2 لیتر است گزینه انتقال اتوماتیک هشت سرعته را به تمامی چرخ های اتومبیل میدهد و همانطور که آزمایش شده است، این پیشرانه ای است که ویژگی های نسبتا عالی و وظایف عمومی یک خودرو خوب را داراست. آنچه واقعا ما انتظار داریم این است که چگونه هیوندای در برابر هرگونه وسوسه ای در تلاش برای اسپرت از راه دور مقاومت میکند. موتور این خودرو به خوبی فشرده میشود. و اگرچه این خودرو با اتاق بزرگ مقدار هوای زیادی خارج میکند اما سر و صدای این باد نسبتا کم است البته به غیر از فضای اطراف آینه ها. و این موضوع باعث میشود که سانتافه یک همراه خوب در جاده ها باشد. همچنین سواری این خودرو در جاده بسیار اسان و در کمال آسایش و تمرکز است. سانتافه به هیچ وجه یک ماشین سرگرم کننده نیست اما خودرو کاملا مناسبی برای سفرهای خانوادگی است و این یک امتیاز برجسته برای کره ای ها در ساخت خودرو است. اگر قصد خرید سانتافه با یک Kodiaq را دارید (حتما باید داشته باشید)، توجه کنید که Skoda با انتخاب بسیار وسیع تری از موتورها موجود است. عدم وجود دیزل با قدرت پایین تر یا ظرفیت توربو بنزین ممکن است به احتمال زیاد به سانتافه آسیب بزند. البته ما در مورد هیوندایی صحبت میکنیم که مصرف بنزین کمتری دارد. ما کتابچه راهنما خودرو را مطالعه نکردیم اما اتومبیل هشت سرعته تمام انتظاراتی که باید از ایک خودرو داشت را براورده میکند.
منبع: سایت topgear

Comments