نظرات کاربران درباره ی هیوندای سانتافه

کاربر 1: در مورد ویژگی های ایمنی و فناوری این وسیله بالاترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله  ویژگی های کنترل صوتی، جلوگیری از ضربه در جلو، جایی برای وسایل کودکان در قسمت پشتی و سیستم هشدار نقاط کور را داراست. این موارد، فضای کلی و حفره های زیر کف در عقب ضرورت ویژه ای دارد. اتاق این خودرو دارای ضای بسیار مناسب و همچنین دارای چندین درگاه usb است که شما میتوانید از آنها برای شارژ تلفن های همراه و سایر وسایل هوشمند الکترونیکی خود استفاده کنید. رانندگی این خودرو بسیار راحت است و من احساس میکنم بهترین قیمت را برای زیر 25k دریافت کرده ام. پس انداز بی نظیری بود.من خودروی خودم را در Stockton Hyundai  خریداری کردم و آنها شگفت انگیز بودند.

کاربر 2: SUV خودم را از تیپ Limited 2020 خریداری کرده ام. بسیار آرام است.قابل حمل و راحت است، رانندگی آسانی دارد با آپشن های بسیار زیاد و اتاق بزرگ  و مناسب. من قبلا خودرو Genesis 2016 داشته ام و واقعا از آن لذت می بردم اما این ماشین خیلی بهتر نیازهای من را برطرف کرده است. با کیفیت بالایی ساخته شده و من نمیتوانستم خوشحال تر از این باشم. اما متاسفانه در این نوع خودرو سانتافه تیپ Limited 2.0 turbo چهار سیلندر نوع و مدل گزینه های صحیح ارائه نشده است.
 
کاربر 3: تاکنون واقع عاشق این وسیله نقلیه هستم دارای موتور 2.0T است که راهی مناسب رای حرکت با این وسیله نقلیه است. همچنین درای دسته بندی های Premium وConvenience است که ارتقا ویژه ومناسبی دارند. به طور کلی اتومبیل، سواری و دسته های فوق العاده ای دارد و دارای امکانات ایمنی بی نظیری است که باعث شده رانندگی با آن کار لذت بخشی باشد.

کاربر 4: اگر به دنبال رانندگی یک SUV لوکس با قیمت پایین هستید دنبال مدلی به غیراز هیوندای سانتافه 2020 نگردید. من Limited 2.0T را خریداری کرده ام و باید بگویم که رانندگی با آن مثل یک رویا می باشد. ایمنی بسیار عالی و تکونولوژی بی نظیر. فضای بسیار بزرگ برای حمل و نقل های طولانی. من عاشق فضاهای پنهان کابین هستم که باعت هدر رفتن فضای اصلی خودرو نمی شوند. اگر در منطقه مرکزی فلوریدا زندگی می کنید به دیدن Aubrie  در Holler Hyundai  برورد. او عالی است و من را به مشتری دائمی خودش تبدیل کرد!!!

کاربر 5: این خودرو وسیله نقلیه بسیار عالی است. نمیتوان مشخصات ایمنی و ضمانت آن را نادیده گرفت...

منبع سایت edmunds

Comments