بررسی فنی و الکتریکی خودرو سانتافه



ما وقت خود را با رعایت تریم نهایی Ultimate با موتور توربوشارژ و تمام چرخ محرک گذراندیم، که قیمت آن را به راحتی با نزدیک به 40،000 دلار به ارمغان می آورد. هیوندای انتظار دارد که میزان فروش جلد آن، midim SEL Plus باشد، که قیمت آن 10،000 دلار کمتر است.
اما این مدل فقط با موتور پایه 2.4 لیتری قابل استفاده است که بسیار قدرتمندتر و پاسخگو است. اگر توربو را می خواهید اما به هر زنگ و سوت در دسترس نیاز ندارید، توجه داشته باشید که قیمت ورودی یک مدل محدود توربوشارژ در حدود 35000 دلار است. پشت فرمان، هیوندای سانتافه جدید 2019 تقریباً از هر نظر احساس استحکام دارد، اگرچه از حالت ایستاده، شتاب برای 20 پا اول یا تقریباً ضعیف است. این راننده با اقتدار بسیار بیشتری از آنجا به بیرون حرکت می کند.
سیستم تعلیق به جای دستیابی به عملکرد، به سمت راحتی تنظیم شده است، اما سانتافه هنوز با اعتماد به نفس به منحنی ها می رود. غلتک بدنه خودرو به خوبی مدیریت می شود و تأثیر برجستگی های میانی به حداقل می رسد. توانایی گوشه خودرو  به مراتب بیشتر از چیزی است که اکثر رانندگان به آن احتیاج دارند.
به همین ترتیب، هنگامی که شما نیاز به کم کردن سرعت دارید، پدال ترمز را با اطمینان کامل فشار دهید، و تعدیل آن برای توقف های صاف آسان است. به استثنای شتاب اولیه ضعیف، رانندگی  سانتافه و همچنین انتظار می رود این کراس اوور برتر در این بازه قیمتی باشد.
همین امر در مورد نحوه عملکرد ایمنی پیشرفته و ویژگی های کمک راننده صادق است. سیستم هشدار برخورد تصادفی جلو به صورت بهینه تنظیم شده است تا از هشدار های آزار دهنده کاذب جلوگیری شود. کروز کنترل تطبیقی ​​نیز به خوبی کالیبره شده است و با کندی سرعت و سرعت بخشیدن به عملکرد صاف، فاصله خودرو را در جلو حفظ می کند. حتی می تواند با استفاده از پدال گاز یا دکمه کنترل کروز، خودرو را متوقف کرده و از سر گاز را بگیرد.
با تشکر از گزینه موجود رانندگی همه چرخ ها، سانتافه از توانایی های خارج از جاده بهتر است. این به اندازه یک جیپ چروکی Trailhawk ماهر نیست، اما باید با پایان کار آسفالت Subaru Outback ادامه یابد.
فاصله های مختلف از زمین برای خودرو برای جاده های متوسط ​​و سنگین ​​کافی است، در حالی که کنترل دیفرانسیل مرکز قفل شونده و نزول تپه باید زمین را به چالش کشیده کمتری بنظر برساند.

منبع EDMUNDS

Comments