طراحی داخلی ویژه سانتافه



هنگامی که داخل سانتافه هستید، متوجه خواهید شد که کابین چقدر باز و مطبوع است. نمای بیرونی بسیار عالی است، و آفتابگیر پانوراما موجود فضای بیشتری را به شما می بخشد. فضای بدنی واقعی نیز سخاوتمندانه است و اتاق زیادی برای افراد با قد بلندتر در هر دو ردیف وجود دارد. صندلی های عقب بالاتر از حد معمول سوار شده اند و ضمن ارائه پشتیبانیاز ران برای سرنشینان ساق بلند، نمای چشمگیر به جلو ایجاد می کنند.

به محض اینکه فضای داخلی در برابر باد و سر و صدای جاده عایق بندی شده باشد، متوجه عدم صدا خواهید شد. طراحی داخلی کلی، فضای جدیدی را به معنای مد به شما نمی دهد، که دقیقاً  خوب است. بسیاری از بدلیجات عملکردی که به طور مشکوکی در صنعت رواج پیدا می کند، به نفع دکمه های بدنی و دستگیره ها کنار گذاشته شده اند.
در نتیجه، به ندرت مجبور می شوید برای انجام عملیات ساده، چشم خود را از جاده دور کنید. با استفاده از Apple CarPlay و Android Auto به عنوان تجهیزات استاندارد، عملکردهای پیچیده تری را می توان از طریق فرمان صوتی اجرا کرد.
در بیشتر قسمت ها، کیفیت مواد از انتظارات فراتر می رود. بسیاری از نقاط لمسی به اندازه کافی پر شده اند و سطوح برجسته به طرز قانع کننده ای دانه بندی می شوند. پلاستیک های سخت هنوز وجود دارد، اما به اندازه کافی آشکار نیستند تا جلوه کلی کیفیت را از بین ببرند. پنل های سرگرمی و ابزار هر دو به سرعت پاسخ می دهند و بصری هستند تا جایی که احتمالاً هرگز نیازی به مشورت کتابچه راهنمای صاحبان آن نخواهید داشت.
صندلی های جلویی دارای چگالی های مختلفی از کف هستند، با رعایت بیشتر حمایت پشت و خلفی و محکم تر در تقویت کننده های جانبی. حتی بعد از گذراندن ساعات زیادی در جاده، خستگی یک امر نامعقول بود.  گنجاندن تهویه در لبه برتر باعث راحتی بیشتر در آب و هوای گرم می شود. در عقب، صندلی ها با مسافرت زیاد و شگفت انگیز حرکت می کنند تا به اولویت مسافر یا فضای بار اختصاص یابد. با صحبت از فضای باری، سانتافه می تواند تا 35.9 فوت مکعب از وسایل پشت صندلی های عقب را در خود جای دهد و با 71 صندلی عقب تاشو به 71.3 فوت مکعب برسد. این باعث می شود هیوندای در کلاس بالای کلاس کامپکت قرار بگیرد و آن را با برخی مدل های متوسط رقابتی کند.

منبع سایت edmunds

Comments