هیوندای سانتافه 2017

 


 مجموع امتیاز:
در بخش کراس اوور هفت مسافر مدل های خاصی وجود دارد که رهبران رده معتبری هستند. پس از آن هیوندای سانتافه 2017 است. اما فقط به این دلیل که این SUV مبتنی بر اتومبیل شش یا هفت نفره نام برخی از رقبای بالاتر را ندارد، دلیل نمی شود آن را رد کنید. در حقیقت، هیوندای سانتافه دارای نقاط قوت زیادی است که باعث می شود آن را به طور جدی مورد توجه قرار دهید.
از مهمترین جاذبه های سانتافه می توان به لقب جالب توجه آن اشاره کرد. ویژگی های مطلوب مانند چرخ های آلیاژی، چراغ های روشن LED در طول روز، دوربین دید عقب، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه و رادیو ماهواره ای همه حتی در مدل ورودی سطح SE استاندارد هستند. پیشرانه 3.3 لیتری V6 نیز به لطف کمی تغییر دقیق در سال جاری تقریباً 1 مایل بر میلی لیتر قدرت دارد.
خریدارانی که به دنبال جدیدترین مشخصات فنی و ایمنی هستند نیز ناامید نخواهند شد. هشدار نقطه کور با هشدار ترافیک عقب و کمکی برای تغییر خط، همه در سطح تراز بالا قرار دارند، در حالی که کروز کنترل تطبیقی ​​با ترمز اتوماتیک، هشدار خروج از خط و سیستم دوربین 360 درجه همه به عنوان گزینه در دسترس هستند.
تنها جنبه سانتافه که ممکن است شما را عقب نگه دارد، صندلی ردیف سوم کوچکتر و ظرفیت بار کمتر نسبت به برخی رقبا است. هفت گزینه برتر کراس اوور مسافربر دیگر شامل شورولت تراورس، هوندا پیلوت، مزدا CX 9 و تویوتا هایلندر است.
حتی در مقایسه با این کراس اوورهای شناخته شده تر، با این حال، ما فکر می کنیم هیوندای سانتافه 2017 هنوز چیزهای زیادی برای توصیه آن دارد.
لیست مشخصات ایمنی استاندارد هیوندای سانتافه 2017 شامل ترمزهای ضد قفل دیسک، کنترل کشش و پایداری، کیسه های هوای جانبی صندلی جلو، کیسه های هوا پرده جانبی و تکیه گاه های فعال صندلی جلو است.  همچنین استاندارد دوربین عقب و Blue Link، سیستم مخابراتی اضطراری هیوندای است که خدماتی مانند دسترسی از راه دور، کمک اضطراری، بازیابی سرقت و شمشیربازی جغرافیایی را ارائه می دهد.
سنسورهای پارک عقب و نظارت بر نقاط کور با هشدارهای عبور متقابل عقب در مدل های محدود و هر دو مدل Ultimate استاندارد هستند. سیستم هشدار خروج از خط و سیستم کاهش برخورد از جلو (با تشخیص عابر پیاده) هر دو به عنوان گزینه های تریم های Ultimate در دسترس هستند.
در موسسه بیمه برای آزمایشات تصادف ایمنی بزرگراه، سانتافه در آزمایشات جبران جلو، ضربه جانبی، مقاومت سقف و مهار صندلی / سر (محافظت از ضربه شلاق) دارای رتبه برتر \"خوب\" شد. همچنین سیستم تخفیف تصادفی از جلو، دارای یک امتیاز برتر  است.

Comments