نظرات کاربران

 کاربر 1: سواری نرم و خوبی هرگونه فراخوانی بلافاصله انجام می شود بدون اینکه مصرف کننده مجبور شود توجه خدمات را جلب کند. قیمت برای وسیله نقلیه بسیار بالا است، به خصوص برای چنین گزینه های کمی (در حد قیمت).
وسیله نقلیه ای که من در آن معامله کردم هزینه کمتری جدید و گزینه های بسیار بیشتری نسبت به نسخه \"لوکس\" اسپرت خریداری شده دارد. این چیزهای زیادی را در خود نگه نمی دارد و نمی تواند چیزی بیشتر از 6 فوت را حمل کند
جلو به عقب. مسافران سواری نرم را دوست دارند. ورود و خروج آسان صندلی های جلو به راحتی قابل جابجایی هستند. جابجایی صندلی های عقب واقعاً دشوار است. مناطق ذخیره سازی خوب. 


کاربر2: من پنج سال پیش یک کادیلاک CTS را با Santa Fe Sport Turbo AWD 2015 خود معامله کردم. سواری هم بهتر یا بهتر از کدی دارد.
در حالی که سرعت آن به اندازه CTS سریع نیست اما کم لطف نیست. به راحتی انتخاب شده و راحت است. وقتی نوبت به رانندگی در جاده های یخی، برفی یا شلوغ می رسد، یک قهرمان است!
در آن مواقع AWD را قفل می کنم و این یکی از پایدارترین و ایمن ترین اتومبیل هایی است که در هنگام کنترل یا هنگام مانورهای پیشگیری از تصادف رانندگی کرده ام. من ماشین را به هر کسی که سال کند توصیه می کنم.

کاربر 3: من صاحب یک هیوندای سانتافه اسپورت لیمیتد 2015 با موتور 2.0T هستم و دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با سیستم GPS هستم، بنابراین صفحه اصلی کنترل دسترسی به همه چیز در ماشین است، از تنظیم GPS به صدا، رادیو، گرمایش و سیستم خنک کننده و همچنین بلوتوث.
فقط بعد از 4.5 سال، سیستم شروع به مشکل می کند، یک سیستم عامل وجود دارد و زمان بارگیری آن شروع می شود، نمایش صفحات خطا و سپس در یک حلقه بی پایان (بارگیری تا پایان بارگیری، سپس صفحه لرزش می کند و دوباره راه اندازی می شود) روند بارگیری مجدد). در آن زمان ممکن است 10 بار 15 دقیقه طول بکشد تا سیستم عامل بارگیری شود و من به همه کنترل ها دسترسی داشته باشم. پس از آنکه زمستان فرا می رسد، بدتر و بدتر می شود و ورود به سیستم 30 دقیقه طول می کشد.




 

Comments