کاربر 1: من هرگز سانتافه را در نظر نگرفته بودم و چیزی درباره آن نشنیده بودم. هنگامی که با آن رانندگی کردم، بسیار خوشحال شدم که چه وسیله نقلیه عالی است. من با فورد اج 2020 و فورد فرار 2020 رانندگی کرده ام.
برنامه ریزی من برای خرید فورد بر اساس تجربه گذشته با محصولات فورد (Escape، Edge و Expedition) بود. برای من، سانتافه limited بهترین مناسب بود. ویژگی های باورنکردنی با حدود 10،000 دلار کمتر از Edge Titanium قابل مقایسه و قیمت های مشابه با Escape Titanium، هر دو با تجهیزات مشابه است.
ارزش خارق العاده دارد و عالی عمل می کند و برای من مناسب است، بزرگتر از Escape، کوچکتر از Edge. عاشقشم. فضای داخلی: با قد 6’4 اینچ، از اتاق سانتافه قدردانی می کنم. پسوند کوسن صندلی راننده برقی یک ویژگی عالی است.
ویژگی تنظیم شده در سانتافه بزرگتر از فورد بود، به استثنای ویژگی پارک اتومبیل که فورد دارد و سانتافه ندارد.اما این نظر من را درباره سانتافه عوض نمیکند. سایر ویژگی ها و اتاق اضافی در سانتافه از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. Escape همسرم دارای ویژگی پارک خودرو است و او هرگز از آن استفاده نمی کند. اگر نمی توانید پارک موازی کنید، شاید نباید رانندگی کنید! نمای بیرونی: من ظاهر سانتافه را خیلی دوست دارم.
Edge هم عالی به نظر می رسد اما از پشت فرمان به اندازه یک انبار گسترده به نظر می رسد. فرار خیلی کوچک به نظر می رسید و Escape 2020 بیشتر به یک واگن شباهت دارد تا یک کراس اوور. ظاهر طراحی شده سانتافه کاملاً برجسته است.
سیستم دوربین خارجی یک ویژگی بسیار مفید است. دوربین های نقطه کور بسیار مفیدتر از تصور من هستند. نمایشگر فراگیر در پارکینگ که روزانه استفاده می کنم بسیار مفید است.
برای من، ظاهر یک ماشین، مهر و موم معامله است. اگر آنچه را که در حال رفتن به سمت یا دور شدن از اتومبیل خود می بینید دوست ندارید،پس ماشین مناسبی برای شما نیست. رانندگی: سانتافه درایوهای کوچکتر از Edge و بزرگتر از Escape دارد.
راستش را بخواهید، Escape با 2.0 سریعتر است اما برای حداکثر کارایی به سوخت ممتاز نیز نیاز دارد، دقیقاً مانند 2.0 در Edge. 2.0 در سانتافه با گاز معمولی عالی کار می کند.
اختلاف قیمت حدود 40 سنت در هر گالن واقعاً در طول عمر ماشین اضافه می شود. من مدتها ماشین رانگه میدارم. خودرو روزانه من قبل از سانتافه یک کرایسلر تاون * 1997 با 210،000 مایل بود. هنوز هم خوب کار میکرد، اما دیگر زمان بازنشستگی آن فرا رسید.
Edge هم عالی به نظر می رسد اما از پشت فرمان به اندازه یک انبار گسترده به نظر می رسد. فرار خیلی کوچک به نظر می رسید و Escape 2020 بیشتر به یک واگن شباهت دارد تا یک کراس اوور. ظاهر طراحی شده سانتافه کاملاً برجسته است.
سیستم دوربین خارجی یک ویژگی بسیار مفید است. دوربین های نقطه کور بسیار مفیدتر از تصور من هستند. نمایشگر فراگیر در پارکینگ که روزانه استفاده می کنم بسیار مفید است.
برای من، ظاهر یک ماشین، مهر و موم معامله است. اگر آنچه را که در حال رفتن به سمت یا دور شدن از اتومبیل خود می بینید دوست ندارید،پس ماشین مناسبی برای شما نیست. رانندگی: سانتافه درایوهای کوچکتر از Edge و بزرگتر از Escape دارد.
راستش را بخواهید، Escape با 2.0 سریعتر است اما برای حداکثر کارایی به سوخت ممتاز نیز نیاز دارد، دقیقاً مانند 2.0 در Edge. 2.0 در سانتافه با گاز معمولی عالی کار می کند.
اختلاف قیمت حدود 40 سنت در هر گالن واقعاً در طول عمر ماشین اضافه می شود. من مدتها ماشین رانگه میدارم. خودرو روزانه من قبل از سانتافه یک کرایسلر تاون * 1997 با 210،000 مایل بود. هنوز هم خوب کار میکرد، اما دیگر زمان بازنشستگی آن فرا رسید.
Comments
Post a Comment