بازگشت بنزین V6 به محدوده 2020 هیوندای سانتافه شگفت انگیز است. ظرفیت قدیمی 4.4 لیتری است و در جای خود Hyundai’s Lambda II 3.5 لیتری V6 قرار دارد. بزرگتر، قدرتمندتر و مناسب تر برای پرچمدار SUV هیوندای است.
در تست، ما بهترین گزینه از بین سه بنزین SUV را داریم، MY20 Hyundai Santa Fe Highlander که 57،500 دلار به علاوه هزینه جاده درخواست می کند. می توانید با 43000 دلار (فعال) از سانتافه بنزین بزنید و یا وارد Elite spec (51000 دلار) شوید. زود است بدانید که همه سانتافه های بنزینی مجهز به موتور منحصر به فرد چرخ جلو هستند
بله، در حالی که بنزین 2.4 لیتری بنزینی که به ویکی پدیا ارسال شده بود با AWD در پایه Active موجود بود، محدوده جدید V6 مجهز به موتور فقط در FWD موجود است.
در صورت نیاز شما می توانید همچنان در سانتافه AWD قرار بگیرید، اما در این مخزن گازوئیل را در مخزن پمپ می کنید تا مشعل های روغن Active (46،000 $)، Elite (54،000 $) یا Highlander (60،500 $) خود را پر کنید.
اگر مانند بسیاری دیگر، توانایی خارج شدن از جاده عاملی در روند تصمیم گیری نیست، مطمئن باشید که سانتافه بنزین وسیله نقلیه کمتری برای آن نیست. این یک SUV بزرگ و چشمگیر است.
از همان لحظه ورود به داخل، مشخص است که هیوندای جزئیات زیادی را در نظر گرفته است، هایلندر به عنوان یک SUV بسیار گرانتر از آنچه که پیشنهاد خرید 60 دلار زیر دلار آن است، ارائه می شود. سانتافه هایلندر از انتخاب مواد و بافت گرفته تا متناسب بودن (اکثراً، یک قطعه کاملاً نامرتب و مرتب خط تیره)، احساس خوش قیافه ای و زیبایی می کند.
یک Speedo دیجیتال مرکزی با توجه به حالت درایو تغییر رنگ می دهد (سبز برای Eco، آبی برای Comfort و Smart، یا قرمز برای Sport)، و با یک تاکو، به علاوه گیجگرهای اندازه گیری دما و سوخت در کنار آن قرار می گیرد. همچنین یک صفحه نمایش واضح و شفاف برای کسانی که سرعت کیلومتر در ساعت خود را مشاهده می کنند وجود دارد.
Comments
Post a Comment