نظرات کاربران

 کاربر 1: ما سانتافه 2020 را در ماه اکتبر خریداری کردیم. عالی است! من می خواهم مشکل شتاب را برای مردم  برطرف کنم. هنگام توقف برای صرفه جویی در مصرف بنزین و افزایش MPG، بسیاری از اتومبیل ها و کامیون های جدید در سراسر موتور خاموش هستند.
هنگامی که این اتفاق می افتد، یک ثانیه طول می کشد تا دوباره راه اندازی شود و شتاب بگیرد. ماشین جدید ما به ما امکان می دهد آن ویژگی را خاموش کنیم که این مشکل را برطرف می کند. متأسفانه هر بار که ماشین را روشن می کنید باید خاموش شود و لینکلن نمی تواند خاموش شود.
ما مدل پایه را خریداری کردیم و بسته هایی اضافه کردیم که آن را به Ultimate نزدیک کرد اما بسیار ارزان تر بود.
ما همچنین صاحب یک لکسوس RX 350 هستیم و متوجه می شویم که این خودرو از بسیاری جهات با لکسوس به جز قیمت برابر است.
فضای داخلی عالی، تکنولوژی عالی، ضمانت نامه، سقف پانوراما و غیره
در مورد milage منفی گاز می تواند بهتر باشد (امیدوارم بعد از شکسته شدن بهتر شود)، صندلی های برقی حافظه ندارند (باید با گزینه صندلی برقی عرضه شود).

لطفاً اجازه ندهید که این بررسی های بد باعث شود شما نتوانید یکی از این اتومبیل های سواری عالی (مطمئن شوید دکمه های توقف موتور خاموش است) عالی رانندگی کنید.
کاربر 2: 
من از یک لینکلن MKX به سانتافه رفتم، و بسیار خوشحالم با آن !! این SUV همه چیزهایی را که لازم دارم و بیشتر دارد! رانندگی بسیار خوبی دارد و مانور آن آسان تر است. تنها سمت پایین برای من این است که استارت ماشین روی فاب نیست، شما باید از برنامه برای راه اندازی وسیله نقلیه استفاده کنید.
 
کاربر 3:
ما سانتافه لیمیتد 2.0 توربو با AWD داریم. نقطه قیمت برای همه ویژگی ها بی نظیر بود و رانندگی آن بسیار راحت و سرگرم کننده است. تغییر وضعیت ممکن است کمی نرم تر باشد، اما این تنها شکایت کوچک من است.  رتبه بندی ایمنی بالاترین حد ممکن است که برای ما بسیار مهم بود. من حالت هایی را که می توانید هنگام رانندگی انتخاب کنید کاملاً دوست دارم. حالت ورزشی سرعت بخشیدن به آن را آسان می کند و همیشه لبخند می زند!
 
کاربر 4: 
این دومین سانتافه ای است که خودم دارم. می گویم آنها هیوندای واقعاً کارشان را می کنند! همیشه قابل اعتماد، راحت، همسرم صاحب یک بنز c300 است، او حتی گفت سانتافه جدید به راحتی ماشینش است.
2.0 توربو تأخیر دارد، اما بر خلاف بقیه گفته می شود که این کار برای همیشه به تأخیر می افتد، من شرط می بندم که آنها هرگز با ماشین توربو رانندگی نمی کنند.

Comments