سورنتو یکی را برای هر سرنشین فراهم می کند، سه نفر در جلو، سه در ردیف دوم و دو نفر در عقب. همچنین سوکت های 12 ولتی در جلو و در صندوق عقب وجود دارد.
در مورد ترفندهای مهمانی، هر دو اتومبیل دارای استارت از راه دور و کمکی پارک هوشمند از راه دور هستند. این اساساً به شما امکان می دهد با استفاده از کلید fob به عنوان ریموت، ماشین را در یک فضای کم و خارج از آن حرکت دهید، با سنسورهای جلو و عقب ماشین را از ضربه زدن به هر چیزی بازمی دارد. به نظر می رسد کمی تازگی است و شما به احتمال زیاد بچه های خود را با آن تحت تأثیر قرار می دهید، سپس بچه های همسایه را با آن تحت تأثیر قرار می دهید، سپس شاید بچه های مدرسه بیش از اینکه برنامه های کاربردی منظم برای استفاده از آن پیدا کنند، آن را اجرا کنند.
اگر یک ماشین پارک شده نزدیک در پارکینگ محلی خود پیدا کنید، سیستم با بالا رفتن از کنسول مرکزی از درب مسافر، دست ها را پایین می کشد.
کابین ها:
Santa Fe Highlander و Sorento GT Line با فضای داخلی با روکش چرم ناپا، نور محیط LED و تزئینات مدرن و زیبا به زیبایی ارائه می شوند. هیوندای از نظر جذابیت ممتاز سورنتو را کمی عقب میزند می ، با یک تیتر جیر که در آن از پارچه خاکستری استفاده شده در سورنتو به رنگ مشکی بریده شده است. رویکرد هیوندای فقط یک نگاه لمسی نسبت به کیا است. این مورد در مورد انتخاب های رنگ نیز صدق می کند، در حالی که چرم مشکی تنها رنگ موجود در سورنتو در استرالیا است، در مقایسه با گزینه سیاه و سفید و یا بژ شتری برای سانتافه. ماشین دومی دوباره به اتومبیلی که در اینجا دیده می شود، متمایز می شود و از یک فضای برتر یورو به همراه برخی از سطوح اضافی چسبیده و دوخته شده چرمی استفاده می کند که از کنسول امتداد دارند.
در زیر کنسول مرتب «نوع پل» سانتافه، یک قفسه ذخیره سازی دوم قرار دارد که اندازه مناسبی دارد تا کیف دستی، کیف یا لپ تاپ کوچک را از سر کار خارج کنید. از طرف دیگر، طرح سنتی کنسول سورنتو چندان سخاوتمندانه و انعطاف پذیر نیست.
از نظر فضا، ابعاد مشابهی در هر دو وجود دارد. ردیف جلو جادار و راحت است، اگرچه با موضع کوتاه پا، هر دو لمس طولانی را در پایه صندلی پیدا کردم. به نظر می رسد هر دو دارای طول بالشتک قابل تنظیم هستند، اما به سمت پاهای بلندتر طراحی شده اند.
صندلی های جلو قابل تنظیم نیرو، تنظیم 14 جهت راننده، 10 راه مسافر شامل پشتیبانی کمر برای صندلی مسافر سورنتو است، اما هشت راه برای سانتافه (بدون کمر). صندلی های جلو و یک سیستم گرمایش و گرمایش وجود دارد. در ردیف دو صندلی های قایق گرم شده وجود دارد - هم در Highlander و هم در GT Line.
Comments
Post a Comment