کاربر 1: من صاحب یک هیوندای سانتافه اسپورت لیمیتد 2015 با موتور 2.0T هستم و دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با سیستم GPS هستم، بنابراین صفحه اصلی کنترل دسترسی به همه چیز در ماشین است، از تنظیم GPS به صدا، رادیو، گرمایش و سیستم خنک کننده و همچنین بلوتوث.
به خوبی انتخاب شده و راحت است. وقتی نوبت به رانندگی در جاده های یخی، برفی یا شلوغ می رسد، یک قهرمان است! در آن مواقع AWD را قفل می کنم و این یکی از پایدارترین و ایمن ترین اتومبیل هایی است که در هنگام کنترل یا هنگام مانورهای پیشگیری از تصادف رانندگی کرده ام.
من ماشین را به هر کسی که به خودروی آرام نیاز دارد توصیه می کنم.
کاربر 2: من صاحب یک هیوندای سانتافه اسپورت لیمیتد 2015 با موتور 2.0T هستم و دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با سیستم GPS هستم، بنابراین صفحه اصلی کنترل دسترسی به همه چیز در ماشین است، از تنظیم GPS به صدا، رادیو، گرمایش و سیستم خنک کننده و همچنین بلوتوث. فقط پس از 4.5 سال، سیستم با مشکل روبرو می شود، یک سیستم عامل وجود دارد و زمان بارگیری آن شروع می شود، صفحه های خطا را نشان می دهد و سپس در یک حلقه بی پایان قرار می گیرد (بارگیری تا پایان بارگیری می شود، سپس صفحه باز می زند و دوباره راه اندازی می شود) روند بارگیری مجدد).
در آن زمان، ممکن است 10 بار 15 دقیقه طول بکشد تا سیستم عامل بارگیری شود و من به همه کنترل ها دسترسی داشته باشم. پس از آنکه زمستان فرا می رسد، بدتر و بدتر می شود و ورود به سیستم 30 دقیقه طول می کشد.
کاربر 3: من یک سانتافه اسپورت 2018 جدید خریداری کردم. برای 11000 مایل اول خوب اجرا شد. پس از ارتقا نرم افزار عمده در سال 2019، ماشین من 4 بار در 7000 مایل خراب شد. هنگام بالا رفتن از شیب در آزادراه، ناگهان قدرت خودرو از بین رفت.
خطرناکه. بعد از من می تواند توسط هر اتومبیل برخورد کند. ماشین نمی تواند کار کند و باید برای خدمات به نمایندگی برسد. همین مشکل سنسور ناک باعث خرابی ماشین می شود.
من نمی توانم ماشینم را برای سفر خود بردارم. می تواند در وسط هیچ جا خراب شود. من پولم را برای یک ماشین غیر قابل اعتماد برای تور در ایالات متحده هدر می دهم. هر بار که ماشین را به سرویس می برم، هیچ کس نمی تواند علت مشکل را به من بگوید و راه حل نهایی را به ماشین بدهد.
حتی هیوندای هم برای مشکل ماشین من راه حلی ندارد. به زودی می توانم تجزیه بعدی را پیش بینی کنم. این یک ماشین لیمویی است اما اداره خدمات مشتری هیوندای پس از شکایت از آنها هیچ اقدامی نمی کند.
Comments
Post a Comment